Jag ser ljuset i tunneln, tydligt

Matematik provet avklarat. SJUKT SKÖNT! Idag är det exakt 14 dagar kvar tills vi 13.30 (14dagar minus en timme för att vara exakt) springer ut vid Globen. Det kommer bli sjukt. Mitt mål är att idag göra färdigt idrotten; har en uppgift kvar på stress och tre på hälsa då och nu. Sen har jag även en träningsdagbok att fylla i och några borgskalor - men om jag bara tar tag i det går det nog fort. Så nu ska jag vila i en timme på sängen med musik i öronen, sedan plugga idrott&hälsa och sen... ja då är det årets sista studentskiva! Hotell och resturang i Tumba, känner väldigt många i de två klasserna eftersom de i princip är de killarna vi umgås mest med :) ROLIGT! Men nu är jag trött... "Godnatt" eller vad säger man?!


Tyck till, ge din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Ge mig din röst: