En fantastisk helg

Lördagen spenderades till viss del på gräsmattan, städa hus, åka och handla samt grillkväll med 10 underbara människor. Vi spela kubb, kort, lyssna på musik, satt ute, grilla och bara umgicks. Väldigt trevligt vill jag påstå! Söndagen blev till att sova, ligga på gräsmattan, återigen damsuga en gång (blir skitigt när man har vänner över och en hund som hårar för fulla muggar...), redigera massa bilder och koppla in tv som bildskärm - mycket roligare att redigera och hålla på med kort! Så har hunnit med alla bilder från Grekland, och jag har även kommit en bit på Australien-bilderna men det dröjer en stund till innan de kan komma upp för jag har ungefär ca 4000-5000 bilder därifrån så att välja ut de bästa och sedan redigera dem tar tid.

Dagen idag har bestått av ett besök hos frisören, snart ska jag äta lunch och sen åka och titta på fotboll med Jennie (treorna mot lärarna spelar - är inte med för är fortfarande förkyld...) och sen ska jag & Paula sätta oss på något café eller i någon park och fixa "Klassens..." som ska delas ut på studentdagen. Härlig dag och kommer nog inte hem fören sent på kvällen, så kan ju passa på att säga godnatt även fast det är godförmiddag.


Tyck till, ge din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Ge mig din röst: