Det går bra nu

Det är sjukt hur bra det rullar på i skolan med tanke på hur viktiga alla betyg är, och hur mycket man har att göra för att få bra betyg i alla ämnen. Fick just reda på mitt Matematik C nationella. Alltså... jag var helt säker på IG dagen innan men när jag hade skrivit provet så kände jag att nej men jag får G. Det visade sig vara ett VG! Med lite marginal dessutom. Jag hade även ett litet prat med min svenska C lärare som sa att jag ligger på MVG, har nämligen en uppgift kvar som jag ska skicka in imorgon men han sa att det krävs en väldigt dålig uppgift för att den ska sänka. I början av veckan fick jag reda på betygen i småföretagande B och projektarbete som ni vet. Herregud säger jag bara. Imorgon har jag mitt sista prov och mina tre sista inlämningar. Ett MVG prov och några två idrottsuppgifter + svenskan. Känner att jag inte orkar pressa mig till att klara MVG provet - det skulle vara roligt och jag kommer försöka men jag tänker inte gräva ner mig om jag inte klarar det. Anledningen är att nu har jag klarat mitt största och, som jag sa i början av trean, svåraste mål att nå: nämligen VG på nationella i matematik C. Jag är belåten. Trean har varit det bästa året, bästa betygen, mest resande och mest umgänge. Ett år jag kommer sakna fast samtidigt är skönt att det faktiskt snart är över. Snart... Mycket snart... Tisdag den 8e juni.

Ditt namn: S.

Mycket snart, kram!

2010-05-27 @ 22:15:52

Tyck till, ge din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Ge mig din röst: