Inre frustration

Jag är förbannad. Jag är besviken. Jag är arg. Jag är irriterad. Jag är ledsen. Att det finns människor som inte vet vad respekt eller förståelse är. Att dessa människor har makt är ännu värre. Ni som säger att studenter inte är något att fira till er frågar jag: När gick ni i skolan senast? Vet ni hur mycket vi idag kämpar och sliter för våra betyg, för respekt av lärarna och samhället? Sen vill jag också säga: Grattis trafikkontoret och politiker som fått i princip ALLA Stockholms studenter emot er, lycka till med att vinna valet i September! Det här är dagen vi som inte tagit studenten än har längtat efter i år dagar och veckor, och så kommer ni med det här... NU!

Förbudet är hävt av politkerna. Jag kan bara säga ett stor TACK för det här gjorde min dag. TACK!


Tyck till, ge din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Ge mig din röst: