GOD STUFF

Idag har jag inhandlat Marikas studentpresent och den är skit cool! As ball och typ jätte bra. Är sjukt nöjd. Gick ihop med mina söta Malin, Josefin och Karin för att kunna satsa på lite dyrare present. Och resultatet blev ju väldigt bra. Jag måste bara erkänna att jag tror hon kommer ÄLSKA presenten! Eller... vet :) Och jag tror hon kommer dö av nyfikenhet när hon läser det här, eftersom jag vet att hon läser min blogg. Så HEJ MARIKA! :) Sitter här med helt rödprickiga ben efter att epilatorn har gjort sitt, men som tur lägger det sig under natten. Nu är det duschen och sen sängen, imorgon smäller det: ÅRET FÖRSTA UTSPRING!

Ditt namn: MARIKA

JA!!!! du har alldels rätt jag ÄLSKAR presenten, kunde inte få nått bättre, men är dock kissnödig 24|7 nuförtiden!!! GAAAAAH!

2010-06-05 @ 23:06:22

Tyck till, ge din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Ge mig din röst: