Ett avslutat kapitel

Jag hade världens bästa dag igår. Nu har livet börjat på riktigt, som man säger i alla fall. Just idag känns det ingen skillnad, bara lycklig över att jag hade en sådan perfekt (ja den var perfekt!) dag igår. TACK TILL ALLA SOM TILLFÖRDE NÅGOT PÅ MINSTA LILLA VIS! Från och med nu kommer jag att lägga undan denna blogg, som ett minne att bevara. Jag vill komma ihåg allt som hänt under dessa ett och ett halvt år som jag haft denna blogg, inte fylla den med nya lyckade och/eller misslyckade vägar å val. En ny adress kommer komma upp, ni som känner mig kommer märka. Där kommer jag skriva om vad som händer i mitt "nya" liv, om mina val och om mina relationer som håller/inte håller. Nu är det dock sommar"lov" och det började jag med en fet brunch klockan kvart i två fylld av tacopaj, kött, hembakat bröd, oboy och två stora bitar coccos cola kaka. TACK FÖR GYMNASIETIDEN, OCH TACK NI SOM GJORT DEN SÅ MINNESVÄRD! <3


Tyck till, ge din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Ge mig din röst: